یزدفردا: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان بارقه‌ امیدی را برای آنها ایجاد کرده و این رتبه‌بندی تاثیر مناسبی در روند پژوهشی فرهنگیان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش یزدفردا: رضا رضایی امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از فرهنگیان بخش کشکوئیه رفسنجان با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: نقشه اجرایی‌سازی سند تحول آموزش و پرورش که خواسته رهبر انقلاب نیز بود به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

وی افزود: رتبه‌بندی فرهنگیان بارقه‌ امیدی را برای آنها ایجاد کرده و این رتبه‌بندی تاثیر مناسبی در روند پژوهشی فرهنگیان ایجاد خواهد کرد. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بروزرسانی می‌شود و قطعا شاهد تحولی در آموزش و پرورش کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با بیان این‌که مدرسه قداست دارد و این قداست با همه مسائل متفاوت است، تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش در رأس همه مسائل استان کرمان قرار دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته شش رتبه تک‌رقمی در کنکور آوردیم که در تاریخ ۱۰۰ ساله آموزش و پرورش استان بی‌نظیر است.

رضایی در ادامه عنوان کرد: در دو سال گذشته بیش‌از ۵۰۰ مدرسه نیمه‌تمام تکمیل شده و بیش از ۱۰۳ مدرسه کلنگ‌زنی شده، هفت استخر شنا که از سال ۱۳۸۸ ناتمام مانده بودند امسال تکمیل می‌شود و بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی بین مدارس استان توزیع شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با قدردانی از مشارکت خیّران در پروژه‌های مدرسه‌سازی، اضافه کرد: امروز یک خیّر دو کلاس افتتاح کرد و در دو سال گذشته بیش از ۸۰ چمن مصنوعی را در استان افتتاح کرده‌ایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا